تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

مراکز خرید آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

یکی از بهترین مرکز خرید های آنتالیا شی مالتور آنتالیا مرداد 98 می باشد.قابل ذکر اسن که این مرکز خرید از مرکز خرید های نوپای آنتالیا می باشد. این مرکز خرید در لارا قرار گرفه است.این مرکز خرید علاوه بر خرید از امکانات رفاهی مانند :رستوران ,کافه تریا, سینما و از چندین امکانات رفاهی دیگر برای گردشگران تور آنتالیا برخوردار است.مرک خرید شی مال میزبان تمامی سلیقه ها و بهترین مرکز خرید آنتالیا می باشد.

 


 

مرکز خرید آتاتورک آنتالیا

 

یکی از مراکز های خریدیست که در خیابان آتاتورک قرار دارد که این خیابان یکی از خیابان های قدیمی آنتالیا می باشد.در این خیابان مغازه های بسیاری قرار دارد که تمام مسافران تور آنتالیا که دنبال بوتیک ارزان و گران می باشند. سرتاسر این خیابان رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیادی در این خیابان می باشد .می توانید با هر سلیقه و بودجه ای خرید خود را انجام دهید. در سراسر خیابان آتاتورک چند رستوران های محلی و  کافه تریا وجود دارد که می توانید از این رستورانها و کافه تریا استفاده کرده و استراحت کنید.با تور آنتالیا همراه شوید تا از مرکز خرید بسیار عالی با تمام اجناس مارک و برند دیدن و خرید کنید.

 

 

 

 


مرکز خرید میگروس آنتالیا

این فروشگاه در سوئیس یک فروشگاه زنجیره ایی  می باشدتور آنتالیا شهریور 98 که در آنتالیا نیز شعبه دارد.میگروس مکانیست برای برندهای بین المللی ، محصولات کامپیوتری ، عطر ، کفش ، البسه و بسیاری از محصولات دیگر می باشد. مرکز خرید Migrous آنتالیا از مهم ترین مراکز خرید آنتالیا بشمار می آید.گردشگران تور آنتالیا که قصد خرید دارند و به دنبال لباس های مارک می باشند مرکز خرید میگروس آنتالیا پیشنهاد خوبی است. با تور آنتالیا همراه شوید تا از این مرکز خرید ،خرید کنید.


مرکز خرید دپو آنتالیا

مرکز خرید دپو آنتالیا یکی از بهترین مرکز خرید های آنتالیا می باشد.این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه آنتالیا افتتاح شده است.مرکز خرید دپو آنتالیا دارای ۱۵ رستوران و کافی تریا و ۹۰ مغازه و ۵ سینما ست که تقریبا در تمام روزهای سال به بازدیدکنندگان و گردشگران تور آنتالیا خدمات ارائه می دهد.از بهترین محاسن مرکز خرید Deepo آنتالیا این است که برای رفاه مشتریان از منطقه های مختلف آنتالیا به مرکز خرید وسیله تور کیش رفت و برگشت رایگان تدارک دیده است که در ساعتهای معینی و طبق برنامه برای گردشگرارویس دهی می کند.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.