تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

مراکز ورزشی کیش

 

 

سالن غدیر کیش

این سالن با مساحتی 1800 متر مربع آماده برگزاری تور کیش شهریور 98انواع ورزش های رزمی،کشتی،بوکس است تا مسافران تور کیش بتوانند استفاده کنند.زمان شروع سالن 17 الی 23 میباشد.

 


مراکز آموزش غواصی کیش

غواصی در سواحل کیش به دلیل مرجانی بودن جزیره و شفافیت آب دریا که امکان تماشای انواع آبزیان زیبا و منحصر به فرد این منطقه را میسر می سازد جاذبه فراوانی برای گردشگران و شهروندان کیش بوجود آورده و افراد زیادی با رفتن به تور کیش به این تفریح می پردازند.در جزبره کیش دو مرکز وجود دارد که غواصی را به علاقمندان این رشته آموزش می دهند. مراکز غواصی کیش همه روزه (365 روز در سال) تورهای غواصی و اسنورکلینگ را به بهترین دایوسایت های کیش برگزار می نماید. تورهای غواصی به دایوسایت های دور و  نزدیک جزیره کیش و جزیره های اطراف ، دایو سایت های دور از جزیره کیش. کشتی غرق شده داما ، غواصی عمیق ، غواصی در مناطق مرجانی ، غواصی در آبهای جریان دار و هر دایوسایتی که شما مایل به غواصی در آن باشید.

 

مراکز آموزش غواصی کیش

 

مراکز آموزش غواصی کیش


بانجی جامپینگ کیش

در این ورزش هیجان انگیز فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمینتور کیش تابستان 98 سقوط آزاد میکند. اصول ایمنی در این وسیله کاملا رعایت شده و لحظاتی قبل از رسیدن به زمین توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمین جلوگیری می شود.بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکو با ارتفاع 40 متر و 60 متر در کیش قرار دارد.مجموعه بانجی جامپینگ کیش در خاور میانه کم نظیر است و توصیه می شود در سفر به تور کیش این هیجان لذت بخش را به هیچ عنوان از دست ندهید.بانجی جامپینگ کیش در مرکز جزیره ، میدان المپیک ، مجاور شهر زیر زمینی کاریز واقع شده است.

 

بانجی جامپینگ کیش

 

بانجی جامپینگ کیش


اسکوتر برقی کیش

معرفی:اسکوتر برقی یا همان دوچرخه برقی هستند که با آنها میتوانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید.نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و اگر کامل شارژ شده باشد میتوانید به اندازه یک ساعت از آن استفاده کنید و لحظات خوبی را سپری کنید.مسافران تور کیش علاقه زیادی به استفاده از این اسکوتر ها دارند.این بازی مفرح برای خانم ها و آقایون قابل استفاده میباشد.نحوه استفاده از این اسکوتر ها هم فقط با گاز و کلاج میباشد.برخی از اسکوتر قادرند تا ۱۱۰ کیلومتر را با یک بار شارژ با سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر در ساعت طی کنند.

اسکوتر برقی کیش

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

1.به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.

2.داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.

3.خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم تور کیش استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.

4.دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.

5.ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت. 

اسکوتر برقی کیش

زمان اسکوتر سواری این موارد را رعایت نمایید:

1.حتما از سمت راست حرکت نمایید.

2.با سرعت زیاد نرانید.

3.مراقب کودکان و سالمندان باشید.

4.زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.

 

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.