تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

هتل های کیش

 

 

 

برج مسکونی دنا کیش

برج مسکونی دنا از اولین برج های مسکونی هوشمند جزیره ی زیبای کیش محسوب می شود.این برج در 16 طبقه با واحد های 75 تا 355 متری در تمامی اوقات شبانه روز میزبان گردشگران تور کیش می باشد.شما می توانید از چشم انداز زمین گلف و خلیج همیشه نیلگون فارس لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنید.زمین گلف موجود در روبه روی برج دارای هفت دریاچه است و جزو بزرگترین زمین گلف های خاور میانه به شمار می رود.در محوطه ی برج شما می توانید از فضای سبز آن که 6000 متر مربع می باشد لذت ببرید.این برج منحصر بفرد دارای امکاناتیتور کیش مرداد 98 چون: تراس های بزرگ،سالن های ورزشی مجهز،سنسورهای هوشمند،کنترل هوشمند تهویه هوا و... می باشد.

برج مسکونی دنا کیش


هتل میراژ کیش

معرفی:هتل پنج ستاره ی لوکس میراژ کیش که به تازگی افتتاح شده است با امکانات رفاهی مدرن و پرسنلی مجرب آماده ی خدمت رسانی از شما میهمانان عزیز می باشد و اقامتی دلنشین را برای شما عزیزان خواستار است.هتل میراژ کیش در سال 1397 به بهره برداری رسید. این هتل دارای هشت طبقه و 177 واحد اقامتی است که برخی واحدها در طبقات اول تا هشتم ساختمان هتل و برخی دیگر در محوطه قرار گرفته اند. از لحاظ موقعیت مکانی، هتل میراژ در بلوار دریا و در فاصله 800 متری از ساحل دریای نیلگون خلیج فارس و اسکله بزرگ تفریحی واقع است و مهمانان گرامی تور کیش دسترسی آسانی به مراکز خرید مریم و ونوس خواهند داشت.این هتل 5 ستاره با کادری مجرب و حرفه ای آماده خدمت رسانی به مسافران تور کیش میباشند.

هتل میراژ کیش

امکانات هتل:لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، آتلیه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، گشت نیم روزی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، فضای سبز ، جکوزی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، کرایه اتومبیل، سالن بیلیارد، خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی ، پارکینگ، استخر، سونا، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی ، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات

هتل میراژ کیش

امکانات اتاق:روم سرویس، IPTV، صبحانه، یخچال، مبلمان، آباژور، میزتحریر، چای ساز، آب رایگان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن در اتاق، تلویزیون، حمام، امکان شارژ وسایل الکترونیکی ، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق دراتاق، تلویزیون در اتاق، اینترنت در اتاق، لوازم بهداشتی ، دمپایی، سیستم گرمایش و سرمایش، نوع قفل درب اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

هتل میراژ کیش

رستوران هتل:هتل میراژ دارای رستورانی با فضای شیک و تمیز میباشد و بهترین غذا های ایرانی را برای مسافران تور کیش آماده و سرو میکند.تمام غذا ها با مواد غذایی با کیفیت و سالم آماده میشوند.

هتل میراژ کیش

موقعیت مکانی:

فاصله هتل تا کشتی یونانی کیش:18 دقیقه

فاصله هتل تا فرودگاه کیش:11 دقیقه

فاصله هتل تا پارک ساحلی مرجان کیش:10 دقیقه

فاصله هتل تا پلاژ ساحلی بانوان شهر کیش:7 دقیقه

فاصله هتل تا خانه بومیان:13 دقیقه

فاصله هتل تا مسجد ماشه:9 دقیقه


هتل سورینت صدف کیش

این هتل یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است.این هتل دارای معماری خاص و کم نظیر می باشد.این هتل در حدود سال 1375 ساخته شد و در سال 1385 مورد بازسازی قرار گرفت.این هتل تور کیش شهریور 98در دو طبقه بنا شده و دارای 55 واحد اقامتی است که شامل اتاق دو تخته و سوئیت می باشد.اقامت در هتل سورینت صدف موجب دسترسی آسان به مراکز خرید زیتون، سارینا 2 و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل شده است. هتل 4 ستاره صدف کیش با ارائه خدمات با کیفیت مناسب، اقامتی توام با آرامش را برای مهمانان گرامی تور کیش مهیا کرده است. لازم به ذکر است این هتل عضو گروه هتل های سورینت می باشد.از امکانات این هتل می توان به ترنسفر فرودگاهی,اینترنت رایگان در لابی,نمازخانه,روزنامه در لابی,لاندری,کافی شاپ 24 ساعته و سه رستوران به نام های کوه نور,دلفین و رستوران چینی دورین آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می باشد.

 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش

 

هتل سورینت صدف کیش


هتل ستاره کیش

معرفی : هتل ستاره یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش است . این هتل در سال 1385 افتتاح شده است و یکی از هتل های ویلایی جزیره کیش به شمار می آید. هتل ستاره در سال 1393 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور کیش بازسازی شد. این هتل با قرار گیری در نوار ساحلی جزیره کیش یکی از بهترین موقعیت های مکانی را نصیب خود کرده است. در این هتل 46 واحد اقامتی وجود دارد.

هتل ستاره کیش

امکانات اتاق ها : واحدهای اقامتی هتل از نوع دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند که همان طور که قبلا گفته شد از نوع ویلایی هستند. این واحدهای اقامتی دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، 

امکانات هتل : چایخانه سنتی،‌ کافی شاپ، صندوق امانات،‌ تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری،‌ روم سرویس،‌ لابی،‌ ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت نیم روزی

هتل ستاره کیش

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت صد نفر در ساختمان اصلی هتل قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سرو می کند. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بین میدان سیری و داریوش و در مقابل هتل داریوش قرار گرفته است. فاصله هتل تا اسکله تفریحی کیش 2 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کیش 8 کیلومتر است. فاصله هتل تا مراکز خرید مانند مرکز تجاری و پردیس نیز کمتر از دو کیلومتر است.

هتل ستاره کیش

پیشنهاد ما : هتل ستاره یکی از هتل های ارزان جزیره تور کیش کیش است که در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته و دارای واحدهای اقامتی تمیز و پاکیزه ای می باشد.

 

 

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.