تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

فست فود نخل ساحلی کیش

فست فود نخل ساحلی کیش

فست فود نخل ساحلی در پشت بازار ونوس, جنب پیست دوچرخه, نوار ساحلی آماده پذیرایی از مهمانان تور کیش می باشد. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و فست فود های بسیار خوش طعم و پرطرفدار می باشد. در سفرتان با تور کیش امکان این را خواهید داشت تا به این رستوران بروید و یک روز پر از خاطره را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

فست فود نخل ساحلی کیش

فست فود نخل ساحلی کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش با ظرفیت 110 نفر در کیش, صدف, فاز 1, ساختمان بساک, طبقه 3 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور کیش می باشد. این رستوران یک رستوران کلاسیک و شیک می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. منوی  رستوران شامل غذا های فرنگی, ایرانی می باشد. کارکنان رستوران بسیار صمیمی و خوش برخوردند و فضای رستوران بسیار لوکس و شیک است. در سفرتان با تور کیش حتما به این رستوران بسیار زیباو پر طرفدار سر بزنید و لحظات خوشی را در این  فضای آرام سپری کنید.

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار کیش

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون یکی از هتل های 4 ستاره استانبول می باشد که در منطقه بی اغلو و در فاصله 10 دقیقه میدان تقسیم  واقع شده است. مرکز خرید نشان تاشی, عثمان بی, خیابان استقلال در نزدیکی و قصر دولماباهچه و مرکز تجاری جواهر در 22 کیلومتری و بازار بزرگ در 3 کیلومتری هتل قرار دارند تا مسافرین محترم تور استانبول راحت به گشت و گذار و خرید بپردازند. هتل دارای  127 اتاق استاندارد و سوئیت  می باشد و سرویس دهی هتل به صورت BB است. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 200 و تا فرودگاه سابیها 50 کیلومتر می باشد. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید و از سفر خود لذت ببرید.

هتل کارتون استانبول

اتاق هتل کارتون استانبول

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر استانبول

هتل بیز جواهر یکی از هتل های 5 ستاره استانبول می باشد که در منطقه گایره تپه قلب شهر استانبول قرار دارد و با 191 اتاق آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. سرویس دهی هتل به صورت BBB می باشد. هتل بیز جواهر دارای 3 رستوران, مرکز SPAA, حمام ترکی, استخر, سونا, جکوزی, خدمات زیبایی پوست و ... می باشد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاتورک 22, تا فرودگاه سابیها 41 و تا میدان تقسیم 5 کیلومتر می باشد در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این هتل برای شما و  عزیزانتان فراهم می شود تا سفر خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید

هتل بیز جواهر استانبول

اتاق هتل بیز جواهر استانبول

هتل استایل استانبول

هتل استایل استانبول

هتل استایل یکی از هتل های 3 ستاره استانبول می باشد که در منطقه شیشلی واقع شده است و دارای 75 اتاق, 1 سوئیت, 1 رستوران, 11 کافی شاپ, صندوق امانات, ترنسفر فرودگاهی, اینترنت, خدمات خانه داری, تهویه مطبوع, خدمات معلولین, بدنسازی, بار و ... می باشد تا شما مهمانان تور استانبول از سفر خود لذت ببرید. در سفرتان به استانبول امکان اقامت در این  هتل برای شما فراهم می شود تا سفر خوشی را تجربه کنید.

هتل استایل استانبول

اتاق هتل استایل استانبول

لابی هتل استایل استانبول