تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

مراکز خرید شیک دبی

این مرکز خرید هم یکی از بزرگترین مراکز خرید کامپیوتر در  دبی می باشد که قطعات کامپیوتر – و وسایل و تجهیزات الکترونیکی خرید و فروش می شود، و این مرکز خرید در الالشندغه  واقع گردیده است. مسافران تور دبی میتوانند با خرید کردن در این مرکز خرید زیبا لذت خرید در یک سفر خوب را تجربه کنند.

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید کارفور

مرکز خرید اربیان دبی از بهترین مراکز خرید دبی است که امکانات تفریحی و رفاهی خوبی را برای مسافران تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 فراهم میکند. کسانی که برای خرید به این محل میروند  می توانند پس از خرید اجناسشان پس از ۲۰۰ فروشگاه این مراکز خرید ، در رستوران های این مرکز غذا میل کنند.از دیگر تفریحاتی که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده میتوان به  تماشای فیلم در سینما و سایر فعالیت های سرگرم کننده اشاره کرد.در مرکز خرید اربیان دبی علاوه بر این فعالیت ها، تمامی سرویس هایی که در طول روز به آنها نیاز پیدا می کنید، وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید مالیات خود را پرداخت کنید، فعالیت های بانکی خود را انجام دهید، بسته های پستی خود را ارسال کنید و در کنار همه این کارها به خریدهای خود نیز بپردازید.

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان

مرکز خرید اربیان


هتل های لوکس دبی

هتل 5 ستاره گاریا رزیدنس (Galleria Residence) با چشم انداز زیبایی از دبی در منطقه دیره واقع شده است. این هتل 370 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای مجهز هستند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی سرو می شود. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 12/1 و تا فرودگاه بین المللی شارجه 35/4 کیلومتر است. همچنین مرکز تجارت جهانی در فاصله 8 کیلومتری دبی است. در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس و ... ارائه می شود. این هتل یکی از انتخاب شرکت های آژانس های مسافرتی برا اقامت مسافران تور دبی می باشد تا بتوانند در محیطی تو ام با آرامش سفر خوشی را در کنار عزیزانشان داشته باشند. مسافران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت خوشی داشته باشند.

آدرس: Deira Corniche, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی

باغ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

هتل گالریا رزیدنس دبی

 هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی خرداد 95 می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی


بهترین رستوران های کیش

یکی دیگر از رستوران های خوب جزیره کیش رستوران حافظیه است که فضایی آرام و دل نشین را برای مشتریان و توریست ها تدارک دیده اند و انواع غذا های لذیذ و خوش طعم ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید که بی شک با یک بار امتحان از طرفداران اصلی غذا های این رستوران خواهید شد. این رستوران در پارک ساحلی مرجان قرار دارد.

با انتخاب تور کیش اردیبهشت 95 برای سفر به این جزیره زیبا و دیدنی امکان استفاده و امتحان غذا های این رستوران برای شما بوجود می آید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

رستوران حافظیه کیش

 

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.

به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

رستوران پنگوئن کیش


مراکز خرید معروف تایلند

بانکوک یکی از شهر های بزرگ تجاری دنیاست. که دارای مراکز خرید مدرن و بین المللی فراوانی است که مرکز خرید سنترال چیلدوم یکی از این مراکز خرید است. این مرکز خرید هفت طبقه مجزا از هم را دارد که در طبقه اول لوازم آرایشی بهداشتی, عطریات, کیف و کفش دستی است با برند های مختلف و مروف مانند Marc By Marc, Mulberry, Louis Viutton, Jacob, Dior.

در طبقه چهارم امکان پیدا کردن سوغاتی مربوط به کشور تایلند را دارید مانند ابریشم و لوازم دست ساز با کیفیت تایلندی.خوبی این مرکز خرید این است که زیاد پر سر و صدا و شلوغ نیست و شما به راحتی می توانید به طور کامل این مرکز خرید را بگردید و در کمال آرامش خرید کنید. با انتخاب تور تایلند اردیبهشت 95 برای سفر به راحتی به این مرکز خرید دسترسی پیدا خواهید کرد.

مرکز خرید سنترال چیلدوم بانکوک

 

شهر بانکوک یکی از بهترین شهرهای دنیا برای خرید است زیرا اگر بدانید از کجا خرید کنید، می توانید اجناس بسیار متنوع و ارزانی پیدا کنید. در بانکوک مجتمع های تجاری بسیاری وجود دارد که مناسب برای خرید و گردش است. تمام مجتمع های تجاری در بانکوک دارای سیستم خنک کننده هستند. می توان ساعت ها در آنجا به خرید و گردش و یا صرف غذا مشغول شد. در مجتمع های تجاری بانکوک می توان هر نوع کالایی را یافت. از لوازم برقی و الکترونیکی تا پوشاک و مواد غذایی. اما بازارها و مراکز تجاری نیز وجود دارند که فقط نوعی از کالا را عرضه می کنند.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا یکی از مراکز خرید معروف و پر طرفدار بانکوک است. این مرکز خرید بسیار بزرگ وشیک به سبک فرانسوی ساخته شده است. این مرکز خرید دارای اجناس های زیاد با برند های معروف است. همچنین دارای یک رستوران بزرگ و زیبا به نام پروونس است که شما به راحتی می توانید یک روز کامل خود را صرف گشتن در این مرکز خرید کنید که مطمئنا برای گشتن کامل این مرکز خرید بزرگ زمان کم می آورید.

مرکز خرید پنین سیلا پلازا


جاذبه های گردشگری چین

پل مارکوپلو پکن چین

کی دیگر از دیدنی های پکن می باشد این پل در 15 کیلومتری جنوب غربی پکن قرار دارد که 2 ساحل رودخانه ینگ دینگ را به یکدیگر متصل می کند.این پل قدیمی ترین پل پکن و دنیا می باشد.این پل در سال 1189 و توسط سلسله شیزونگ تاسیس شد این پل بر اثر سیلابهای سخت رودخانه چندین بار تخریب گردید که در سالهای 1444 و 1698 مرمت کلی گردید. این پل 260 متری دارای 11 قوس و دهانه می باشد.

اجرای مراسم ماه پاییز یکی از ویژگی های این پل بوده است که از روی پل دارای نما و ویژگی خاصی در آسمان و تصویر آن بر روی رودخانه بوده است در دوران کهن گذشته آن را یکی از 8 منظر بزرگ چین می شناختند که در ائایل صبح انعکاس نور خورشید در آب رودخانه تصویر بسیار جالبی از پل و معماری آن را به تصویر کشیده است.این پل همچنین به پل مارکوپلو معروف است که وی در سفر خود به پکن از این پل بازدید نموده و شرحی از آن را به رشته تحریر درآورده است.از ویژگی های این پل شیرهای سنگی دو طرف پل می باشد.که تعداد آنها به 485 عدد می رسد. مسافران تور چین تعطیلات اردیبهشت 95 می توانند از این جاذبه توریستی زیبا دیدن کنند.

 

پل مارکوپلوی پکن چین

 

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه که به روایتی وسیع ترین و کاملترین مجموعه معماری چوبی دنیاست در سال 1406 میلادی با دستور "جو دی" دومین امپراتور سلسله مینگ آغاز و ظرف 14 سال ساخته شد. این اثر حدود 72 هکتار مساحت دارد و دیواری با ارتفاع 10 متر و خندقی با عرض 52 متر دور تا دور این مجموعه را فرا گرفته است. دیوار های این مجموعه بسیار ضخیم هستند و طوری طراحی شده اند که در برابر آتش توپخانه آن زمان مقاوم بوده اند.

 

 

این اثر نادر با ساختگاهی مستطیل شکل مساحتی حدود ۷۲ هکتار را در برمی گیرد. ابعاد آن ۹۶۱ متر طول در امتداد شمال به جنوب و ۷۵۳ متر عرض در امتداد شرق به غرب است. دیواری با ارتفاع ۱۰ متر و خندقی با عرض ۵۲ متر دورتا دور مجموعه را فراگرفته‌است. دیوار در هر ضلع خود یک دروازه را جای داده‌است.

 تعداد قصرها و اتاق‌ها در شهر ممنوعه بسیار زیاد است. می‌گویند جمعاً ۹۹۹۹٫۵ اتاق در آن وجود دارد. به اعتقاد پیشینیان چینی، اقامتگاه امپراتوران آسمانی دارای ۱۰ هزار اتاق است و امپراتورانی که پسر امپراتور آسمانی دانسته می‌شدند باید خویشتندار بوده و نمی‌بایست از شمار اتاق‌های امپراتور آسمانی تجاوز می‌کردند. از این رو شمار اتاق‌های شهر ممنوعه نیم اتاق کمتر از شمار اتاق‌های کاخ آسمانی است.