تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

رستوران های کیش

 

 

رستوران کلبه درویش کیش

معرفی رستوران : رستوران و سفره خانه سنتی کلبه درویش یکی دیگر از رستوران های جزیره کیش است که در نزدیکی کشتی یونانی جزیره قرار گرفته است. این رستوران دارای 50 نفر ظرفیت در دو فضای داخلی و ساحلی است. فضای داخلی رستوران از تخت های سنتی تشکیل شده است و معمولا غذا در محیط داخلی تور کیش سرو می شود. در محیط ساحلی رستوران معمولا چای و قلیان سرو می شود. مدیریت این رستوران بر عهده آقای امیر آبدار است.

رستوران کلبه درویش کیش

منو رستوران : در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی مانند کباب ها، خورش ها،‌ دیزی، میزرا قاسمی ، کشک بادمجان و ... سرو می شود. منوی چای و دمنوش و قلیان نیز به صورت جداگانه ارائه می شود.

پیشنهاد ما : رستوران کلبه درویش یک رستوران سنتی زیبا با منویی کاملا سنتی و فضایی بسیار دل نشین است که حتی رد شدن از کنار آن و دیدن فضای بیرونی شما را ترغیب به یک بار استفاده از آن می کند.

رستوران کلبه درویش کیش

ساعت کاری رستوران : این رستوران از ساعت یک ظهر تا دوازده شب برای سرو ناهار، شام، چای و قلیان در خدمت شما مسافران تور کیش است.

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش، بعد از جاده جهان، ساختمان ساحلی دو ، جنب کشتی یونانی کیش


رستوران خوشمزه کیش

معرفی رستوران : رستوران خوشمزه یکی دیگر از رستوران های جزیره کیش است که در ایوان مروارید قرار گرفته است. فیلد تخصصی این رستوران غذاهای ایرانی و دریایی است که در آن تخصص خاصی دارد. ظرفیت این رستوران 80 نفر است که مانند دیگر رستوران های ایوان مروارید بین دو قسمت بیرونی و داخلی تقسیم شده است. این رستوران برای شما مسافران تور کیشقابلیت رزرو تلفنی را نیز در نظر گرفته است. قیمت های این رستوران نیز مناسب است و یک رستوران مقرون به صرفه محسوب می شود. 

رستوران خوشمزه کیش

منو رستوران : همان طور که گفته شد در منو این رستوران غذاهای ایرانی و دریایی به چشم می خورد . پیش غذا شامل سوپ روز ،‌ میرزاقاسمی و کشک بادمجان است. در قسمت کباب ها نیز کوبیده، جوجه،‌کباب ترش و کباب میکس به چشم می خورد. خورش ها شامل قیمه و قرمه سبزی هستند و خوراک میگو و قلیه ماهی غذاهای دریایی را تشکیل می دهند. جالب است بدانید که غذاها در این رستوران به سبک جنوبی طبخ می شوند و در کنار آن ها برنج ایرانی سرو می شود. 

رستوران خوشمزه کیش

پیشنهاد ما : رستوران خوشمزه یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که قصد یک غذای با کیفیت و خوش طعم در محیط آرام را دارند .

ساعت کاری رستوران : 11 تا 24 برای سرو ناهار و شام

موقعیت مکانی رستوران : جزیره کیش ، شهرک صدف، بلوار مروارید، رستوران خوشمزه کیش


رستوران پوریا کیش

معرفی:رستوران پوریا یکی از رستوران های سنتی جزیره کیش میباشد.این رستوران زیبای سنتی بهترین غذا های سنتی را برای مسافران تور کیش سرو میکند.رستوران پوریا  دارای آشپز های حرفه ای میباشد.رستوران پوریا دارای 200 نفره میباشد و معماری و دکوراسیون سنتی آن در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.رستوران پوریا در طول  اقامتشان در این جزیره زیبای کیش باید حتما به این رستوران سنتی سری بزنند و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنند.موسیقی زنده رستوران باعث شده تا کیشوندان و مسافران تور کیش در طول صرف غذای خود از لحظات خود به خوبی استفاده کنند و همچینن دارای اینترنت نیز میباشد تا به کار های اینترنتی خود رسیدگی کنند.

رستوران پوریا کیش

منو رستوران:رستوران پوریا دارای منو غذایی کباب، غذا های دریایی، غذاهای سنتی و سالاد میباشد و مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را  سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:رستوران پوریا از صبح تا ظهر و ظهر تا شب آماده تور کیش شهریور 98 پذیرایی از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.

رستوران پوریا کیش

موقعیت مکانی:کیش- هتل آرمیس- طبقه همکف

پیشنهاد ما:رستوران پوریا یکی از رستوران های خوب تور کیش مرداد 98 کیش میباشد که مسافران تور کیش میتوانند برای صرف غذا به این رستوران رفته و اقامت خوبی را تجربه کنند.

رستوران پوریا کیش


فودکورت دامون کیش

معرفی:فودکورت دامون جزء بزرگ ترین فورت کورت های جزیره کیش میباشد.این فود کورت در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد.فودکورت در شمال جزیره کیش واقع شده  است.فود کورت دامون کیش متشکل از یک غرفه غذای ایرانی به همراه ده غرفه غذای فرنگی می باشد.در این رستوران می توانی هنگام طبخ غذا ها حضور داشته باشید و از  پشت شیشه تماشاگر آن باشید.مسافران تور کیش میتوانند در بعد از خرید در این مرکز خرید به این فود کورت رفته و از غذا های لذیذ آن نوش جان کنند.

فودکورت دامون کیش

منو غذایی:رستوران دامون دارای منو غذایی از غذا های هندی، چینی، ایتالیایی،تور کیش تابستان 98 فرانسوی، مکزیکی،سنتی میباشد و از همه مهم تر پاستای آلفردو یکی از غذا های پرطرفدار  این فودکورت میباشد.

ساعت کاری:11:30 الی 16 برای ناهار و 19 الی 23 برای شام

فودکورت دامون کیش

موقعیت مکانی:جزیره کیش، خیابان وصال، مرکز خرید دامون

پیشنهاد ما:مسافران تور کیش میتوانند در این رستوران از غذا هایی که با مواد غذایی با کیفیت عالی آماده شده اند سفارش دهند و نوش جان کنند.

فودکورت دامون کیش

 

 

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.