تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

رستوران های کیش

 

 

کافه نوتلا جوس کیش

معرفی:کافه نوتلا جوس یکی از کافه های خوب و معروف جزیره زیبای کیش میباشدگردشگران و مسافران تور کیش پس از خرید و گشت و گذار در مراکز خرید می توانند در این کافه استراحت کرده و نوشیدنی خنک به همراه یک دسر خوشمزه میل کنند.اگه از طعمهای تکراری خسته شدید و دلتون نوشیدنی های خوشمزه و خاص توی یه محیط دلچسب رو میخواد ،حتما یه سر به نوتلا جوس در جزیره زیبای کیش بزنید که به هیچ عنوان پشیمان نمیشوید.این کافه طراحی زیبا و دکوراسیون فوق العاده قشنگی دارد که در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی پیدا کرده تور کیش است.نوتلا جوس به تازگی افتتاح شده و دارای پرسنل های خوش برخورد میباشد.به گردشگران تور کیش پیشنهاد میشود از بستنی های فوق العاده با طعم نوتلا این کافه سفارش دهید، طعم شیرین و بی نظیر ترکیب شیر، شکلات و بستنی بسیار خوشمزه و خاص می باشد. از ویژگی ها و امکانات کافه نوتلا جوس می توان به داشتن پارکینگ اختصاصی، اینترنت بدون سیم رایگان و استعمال دخانیات برای افراد سیگاری بلا مانع می باشد.

 

کافه نوتلا جوس کیش

 

منو کافه:کافه نوتلا جوس دارای منوی از انواع نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیک های خوشمزه ( شکلاتی، نسکافه ای، پرتقالی، توت فرنگی، گردویی، نارگیلی، انواع دسرهای لذیذ میباشد که گردشگران عزیز از روی منو میتوانند سفارش دهند و نوش جان کنند.

 

ساعت کاری:کافه نوتلا از 9 صبح تا 11 شب بدون تعطیلی برای مسافرین عزیز فعالیت دارد و از آنها پذیرایی میکنند.

 

کافه نوتلا جوس کیش

 

موقعیت مکانی:ایران - هرمزگان - کیش خیابان کوشا، جنب بیمارستان دامپزشکی

 

پیشنهاد ما:کافه نوتلا جوس یک انتخاب مناسب برای رفع خستگی و گذراندن لحظات شاد میباشد.پخش موسیقی نیز در این مکان مورد پسند مسافران تور کیش قرار گرفته است.


کافه میلاژ کیش

معرفی:کافه میلاژ در واقع شعبه دوم Bell Barger تهران می باشد.فضای دنج و آرام بخش این کافه بهترین جا برای خوردن یه نوشیدنی خوب است.این کافه نماینده رسمی قهوه illy در جزیره می باشد که مسافران و گردشگران تور کیش که به قهوه علاقه دارند میتوانند به این کافه رفته و بهترین قهوه ها را نوش جان کنند.کافه میلاژ با ظرفیت 50 نفره مکان مناسبی برای برگزاری جشن های دوستانه میباشد.این کافه دارای پارکنیگ اختصاصی میباشد تا کیشوندان و گردشگران عزیز تور کیش که با خودرو شخصی به این کافه میروند بتوانند براحتی ماشین خود را پارک کرده و با خیال راحت لحظات شادی را در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشند.سطح قیمت این کافه بسیار مناسب میباشد.این کافه از سال 2004 از مسافران تور کیش پذیرایی میکند.

کافه میلاژ کیش

منو کافه:کافه میلاژ دارای منو از انواع نوشیدنی های خاص و فست فود هایتور کیش تابستان 98 ایرانی و خارجی میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو بهترین ها را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:کافه میلاژ از ساعت 8 صبح 1 نیمه شب آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.مسافران عزیز در هر ساعتی که میخواهند میتوانند به این کافه رفته و لحظات خوبی را سپری کنند.

کافه میلاژ کیش

پیشنهاد ما:با انتخاب این کافه میتوانید نوشیدنی های لذیذ را نوش جان کنید و همچنین سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.

موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ


کافه ماکارون کیش

معرفی:کافه ماکارون جزء کافه های معروف کیش میباشد.این کافه دارای موقعیت جغرافیایی خوبی میباشد و همچنین با فضای دل نشینی که دارد این امکان را به مسافران و گردشگران عزیز میدهد تا با خوردن و نوشیدن بهترین ها در این کافه خستگی را از تن دور کنند.ظرفیت این کافه 12 نفره میباشد.از ویژگی های که این مرکز خرید در اختیار مسافران تور کیش قرار میدهد میتوان به اینترنت بدون سیم رایگان، پخش موزیک گاها به صورت زنده، دارای پارکینگ اختصاصی و استفاده از فضای باز  اشاره کرد.کافه ماکارون کیش جزو کافه های موجود در سایت نت برگ می باشد که از 5 تا 40 درصد دارای تخفیف های ویژه ای می باشد.ضای آرام و دلنشین به همراه موسیقی و فضایی با طراحی شیک و مدرن به همراه سقف بلند باعث شده این کافه به یکی از کافه های خوب جزیره تبدیل شود که استفاده از منوی خوشمزه آن را به شما گردشگران عزیز توصیه می کنیم.

کافه ماکارون کیش

منو کافه ماکارون:این کافه زیبا و شیک دارای منوی از انواع نوشیدنی های گرم، نوشیدنی های سرد، انواع گلاسه، کیک و دسر، انواع شیک، بستنی، پیش غذا، سالاد ، ساندویچ های سرد و گرم و البته صبحانه که شامل: نیمرو، املت، سوسیس تخم مرغ، نون و پنیر مخصوص ، تست مخصوص میتا میباشد که گردشگران و مسافران تور کیش میتوانند از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این کافه لوکس از ساعت 9 صبح تا 11 شب آماده پذیرایی از مسافران میباشد.

کافه ماکارون کیش

موقعیت مکانی:مرکز خریددامون شماره 1-

پیشنهاد ما:مسافران و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر میکنند برای رفع خستگی و داشتن لحظاتی شادی میتوانند به این کافه بروند و در کنار خانواده و دوستانشان لذت ببرند.


کافه تراس کیش

معرفی:کافه تراس یکی از کافه های معروف جزیره کیش میباشد در طبقه چهارم هتل 5 ستاره شایگان واقع شده است.این کافه در بین کیشوندان  گردشگران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این کافه با منظره ای رویایی و دیدی خوب رو به دریا با مبلمان و طراحی عالی این کافه را نسبت به کافه های دیگر متمایز کرده است.این کافه در سال 1396 افتتاح شده است. از دیگر امکانات کافه تراس فضایی سر پوشیده می باشد که برای مشتریان در نظر گرفته است که حتی دوستداران فوتبال می توانند زمان بازی به کافه رفته و فوتبال را با شور و هیجان بیشتری تماشا نمایند.فضای زیبا و دنج کافه تراس این امکان را به مسافران و گردشگران تور کیشمیدهد تا بتوانند در این کافه انواع جشن و قرار ملاقات ها را داشته باشند و لحظات شادی را سپری کنند.کیفیت و قیمت در این کافه نیز بسیار مناسب میباشد.

کافه تراس کیش

منو کافه تراس:منو کافه از انواع پاستا ، لازانیا انواعتور کیش مرداد 98 نوشیدنی های سرد و گرم، انواع کیک با کیفیت ترین شکل همراه با قلیان میباشد.مسافران عزیز میتوانند هر آنچه که میخواهند را سفارش دهند و نوش جان کنند.

ساعت کاری:این کافه هر روزه از ساعت 2 بعد از ظهر تا 3 بامداد باز میباشد.

کافه تراس کیش

موقعیت مکانی:جزیره زیبای کیش ، بلوار رودکی ، هتل شایگان کیش، طبقه چهارم

پیشنهاد ما:برای گذراندن لحظات شاد و صرف بهترین نوشیدنی ها میتوانید در طول سفر به این جزیره کافه تراس هتل شایگان را انتخاب کنید و لذت ببرید.

 

 

 

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.