تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

جاذبه های توریستی کیش

خانه مردم شناسی کیش

خانه مردم شناسی کیش از دیدنی بسیار زیبای کیش که نشان دهنده ی مهمان نوازی مردمان کیش می باشد.همچنین صاحب اصلی خانه مرحوم حاج عبدالله بن شاهین می باشد.تعداد اتاق های این خانه 15 و دارای دو حیاط (مجلسی و حیاط خانه)می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانید از این خانه ی باستانی و بومی کیش که نشان دهنده ی تاریخ ،فرهنگ آداب و رسوم بومیان کیش را نمایش می دهد.لذا گردشگران تور کیش می توانند از سایر وسایل های قدیمی و پخت و پز و صید مروارید و مکان نگهداری خرما و تهویه شیره خرما بصورت سنتی دیدن کنید.با تور کیش همراه شوید تا از معروفترین و زیباترین دیدنی های کیش کنار عزیزانتان لذت ببرید.

خانه مردم شناسی کیش

خانه مردم شناسی کیش

 


روستای باغو کیش

از دیگر جاذبه های گردشگری کیش می توان به روستای باغو اشاره کرد.در گذشته های دیرینه چند روستا وجود داشت که که تنها روستای به جا مانده در گذشته می باشد.در این منطقه آبشخورهایی ساخته شده که باعث حضور بیشتر آهوان در آنجا هستند.گردشگران تور کیش هتل مارینا شهریور 96 که علاقه زیادی به مکان های سنتی ،پخت و پز غذا ، ییلاق و قشلاق و همچنین شرایط خنک نگه داشن آب در گرمای زیاد را می توانند از نزدیک مشاهده کنند.همچنین گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 می توانند پس از مشاهده از این روستا به پارک دلیران رفته و در آنجا کنار عزیزانتان وقت گذارنی کنید.

روستای باغو کیش


پارک ساحلی مرجان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری جزیره کیش پارک ساحلی مرجان می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا مهر 96 می توانند پس خرید از مرکز خرید مرجان که از بزرگتیرین و معروفترین مراکز خرید می باشد.

از امکانات این جاذبه گردشگری دوچرخه سواری و غواصی ،جت اسکی ،شاتل و پاراسل میباشد که شما گردشگران تور کیشمی توانید لحظات خوشی را  در این تفرجگاه کنارعزیزانتان سپری کنید.

پارک ساحلی مرجان کیش

 


آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش از مکان ها تفریح جزیره کیش می باشد.این  آب انبار از دو گنبد و پنج بادگیر تشکیل یافته و شیوه معماری آن به سبک معماری سنتی یزد می‌باشد که برای جمع شدن آب های سطحی بنا شده است.در یزد برای خنک نمودن بنا ها از بادگیر استفاده می کنند.در اینجا هم به منظور خنک نمودن بنا از بادگیر استفاده کرده اند. ایرانیان در گذشته برای ذخیره آب آشامیدنی، اقدام به ساخت آب‌انبار می‌نمودند که در حال حاضر می‌توان بقایای این سازه‌های ارزشمند را در گوشه و کنار سرزمین پهناورمان (به ویژه در نقاط کم‌باران) مشاهده نمود. با توجه به ساخت و سازهای کیش و از بین رفتن مسیر آب‌های سطحی منتهی به آب‌انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه آب‌ شیرین کن برای تهیه آب شیرین استفاده می‌شود.همچنین گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 که علاقه به دیدن از مکان های قدیمی که یادآور گذشتگان می شوند می توانند از این مکان دیدنی و با ارزش دیدن کنند.

آب انبار سنتی کیش

آب انبار سنتی کیش


کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور جزیره کیش یکی از مکان های تفریحی جزیره کیش می باشد.در این جزیره آبزیان همچون هامور، سرخو، سنگسر، انواع صدف ها و لاکپشت ها  یافت می شود.همچنین این منطقه برای غواصان نیز جذابیت دارد. در ساحل جنوبی آن غاری کوچک به طول 5 متر وجود داشته که عبور از آن به هنگام مد کامل بسیار لذت بخش خواهد بود.عمق این جزیره 8 متر است.بیشترین جذابیت هور بیشتر به خاطر طبیعت وحشی این منطقه است که در اکثر مواقع سال برخورد موجهای بزرگ با صخره های سنگی بسیار هیجان برانگیز است.صدای امواج و سکوت آن در شب را برای گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96  لحظات خوشی را فراهم کرده است.

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور جزیره کیش 

 

جاذبه های گردشگری کیش

کشتی یونانی کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کیش کشتی یونانی است که در نزدیکی ساحل غربی نیز قرار دارد.نام این کشتی به دلیل اینکه صاحب آخرکشتی یونانی بوده به کشتی یونانی معروف شده است.دلیل به گل نشستن این کشتی تا به امروز معلوم نشده است.گردشگران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانند به نزدیکی روستای باغو رفته و در آنجا کشتی یونانی را مشاهده نمایند.با تور کیش همراه شوید تا در غروب خورشیدی این ساحل غربی نهایت لذت را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

کشتی یونانی کیش


فلای بورد کیش

یکی از بهترین تفریحگاهی که در کیش مورد توجه بسیاری از گردشگران تور کیش قرار گرفته است فلای بورد می باشد.این ورزش پر هیجان نیاز به عکس العمل فوری می باشد.گردشگران تور کیش که هزینه فلای بورد برایشای گران است می توانند از  کوپن هایی 50% که موجود است خریداری نموده و لحظات بسیار جالب و هیجان انگیزی را در جزیره کیش کنار عزیزانتان تجربه نمایند.گردشگران تور کیش می توانند  تا ارتفاع 12 متر بروی ساحل پرواز کنند.با تور کیش هتل مارینا شهریور 96 همراه شوید و در تفریحگاه های بسیار زیبا و عالی جزیره کیش اوقات خوشی را سپری کنید.

فلای بورد کیش


بانجی جامپینگ کیش

یکی از بهترین تفریحگاه کیش بانجی جامپینگ می باشد و در میدان المپیک واقع شده است.گردشگران تور کیش که به دنبال تفریحی شاد و پر هیجان نیز می باشند بانجی جامپینگ لحظات بسیار عالی و پر هیجانی را برای شما مهمانان عزیز تور کیش هتل مارینا پاییز 96 به ارمغان آورده است.بانجی جامپینگ تا زمین 40 تا 60 متر فاصله دارد.با تور کیش همراه شوید تا در این تفرجگاه هیجان بر انگیز اوج لذت را تجربه نمایید.

بانجی جامپینگ کیش


بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم یکی از مجموعه ورزشی جزیره کیش می باشد.در این مجموعه علاوه بر بولینگ ، میز بیلیارد، سالن بدنسازی و رستوران ، گیم نت و .... می باشد که آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد.سالن بولینگ دارای ۱۶ خط طراحی شده با استاندارد جهانی و نور پردازی شده با سیستم Back Light می باشد.شما مهمانان عزیز تور کیش اعم از زن و مرد می توانید از استخر و سونا و جکوزی مجزا به طو همزمان استفاده نمایید.گردشگران تور کیش هتل مارینا مهر 96 می توانند پس از کمی تفریح در کافیشاپ و رستوران این مجموعه وقت گذرانی کنند.

بولینگ مریم کیش


پارک ساحلی سیمرغ کیش

این پارک مورد توجه بسیار از گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96 قرار گرفته است.این پارک در محدوده جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کیش واقع شده است.همچنین گردشگران تور کیش می توانند در هتل هایی که در نزدیکی این پارک اسکان دارند اقامت کنند.با تور کیش هتل مارینا آبان 96 همراه شوید و در این پارک لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

پارک ساحلی سیمرغ کیش

دیدنی های کیش

شبیه ساز پرواز کیش

شبیه ساز پرواز  یکی از جاذبه های گردشگری بسیار هیجان انگیز جزیره کیش می باشد.فلای دامون اولین مرکز تخصصی شبیه سازهای پروازی در سطح کشور می باشد که با بهره گیری از 4 مدل شبیه ساز پروازی با آخرین تکنولوژی های روز دنیا شامل:

1. شبیه ساز پروازی ایرباس 320 – Airbus320
2. شبیه ساز پروازی بویینگ 737 – Boeing 737
3. شبیه ساز پروازی هواپیمای دو موتوره
4. شبیه ساز پروازی با امکان حرکت (Motion) هواپیمای Mooney

مسافران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 که علاقه بسیاری به خلبانی دارند می توانند این لذت را با این شبیه ساز پرواز تجربه کنید.

آدرس:جزیره کیش – مجتمع دامون – طبقه اول – مرکز فلای دامون

شبیه ساز پرواز کیش

شبیه ساز پرواز کیش


پارک آهوان کیش

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری  جزیره کیش پارک آهوان کیش می باشد.گردشگران تور کیش هتل مارینا پاییز 96 می توانند از فاصله بسیار نزدیک آهوان بسیار زیبا را تماشا کنند و از دیدن آنها لذت ببرند. این پارک دارای 17 قفس برای نگهداری حیوانات می باشد. این حیوانات شامل شیر، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان نظیر طاووس، طوطی و عقاب طلایی می باشند.

با تور کیش همراه شوید و لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

پارک آهوان کیش


کارتینگ کیش

کارتینگ کیش یکی از بهترین و معروفترین جاذبه های گردشگری جزیره کیش می باشد.مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌ باز می باشد.این ورزش یکی از پرخرج ترین نوع ورزش می باشد.کارتینگ این جزیره دارای پیستی به طول ۸۰۰ متر است که بزرگ ترین پیست خاورمیانه به شمار می رود.در این پیست موتورهای چهار چرخ و ماشین های کنترل از راه دور در اختیار مهمانان عزیز تور کیش قرار گرفته است.لذا به گردشگران تور کیش هتل مارینا مهر 96 توصیه می شود به این پیست بسیار عالی رفته و در آنجا لحظات بسیار به یادماندنی را تجربه نمایید.

کارتینگ کیش

کارتینگ کیش

 


پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش یکی از بهترین مجموعه های تفریحگاهی در کل خاورمیانه می باشد.در این مجموعه پستانداران دریایى از جمله دلفین، شیر دریایى شمالى، شیر دریایى جنوبى، گربه دریایى شماى، گراز دریایى و پنگوئن نگهداری می‌شوند که گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 می توانند از حرکات نمایشی این حیوانات لذت ببرند.در داخل پارک دفین ها باغ پرندگان را نیز مشاهده می کنید که پرندگانی شامل پلیکان، شترمرغ، طوطی ماکائو، انواع گوناگون لک لک، توکان، تورکو، قو، پنگوئن آفریقایی در این باغ وجود دارد که شما گردشگران تور کیش را تحت تاثیر قرار می دهند.با تور کیش همراه شوید و در این تفرجگاه لحظات خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش


پارک ساحلی میرمهنا کیش

یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش پارک ساحلی میرمهنا می باشد.درون این پارک اسکله تفریحی ماهیگیری سبب شده که این پارک بسیار زیبا را به دو فاز مجزا تقسیم کرده است.فاز 1 در نزدیکی مسجد خاتم الانبیا و بازار عربها، کتابخانه عمومی،بازار ماهی فروشها و تماشای ماهی های تازه جنوب, مسیر دوچرخه, چند بوفه و چایخانه قرار دارد.پارک ساحلی میر مهنا آماده پذیرایی از شما گردشگران تور کیش می باشد.همچنین فاز 2 در نزدیکی مسجد صفین واقع شده است.گردشگران تور کیش هتل مارینا آذر 96 می توانند در این پارک بسیار زیبا لحظات بسیار خوشی را کنا ر عزیزانتان سپری کنید.

پارک ساحلی میرمهنا کیش

 

رستوران های خوب کیش

رستوران بابا قدرت کیش

یکی دیگر از شعبه های رستوران های بابا قدرت در جزیره کیش می باشد که مورد استقبال مسافران و گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 واقع شده است. محیط این رستوران ترکیبی از سنتی و مدرن می باشد که پخش موسیقی زنده نیز دارد. در رستوران بابا قدرت کیش انواع غذاهای ایرانی لذیذ و خوشمزه با کیفیت از انگلستان سرو می شود. در سفر به کیش حتما به این رستوران سری بزنید و از غذاهای خوشمزه آن نوش جان نمایید.

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت کیش


رستوران حافظیه کیش

یکی از معروف ترین رستوران های کیش رستوران حافظیه کیش می باشد که در ساحل مرجان واقع شده است. در این رستوران انواع کباب ها و ماهی های خوش طعم سرو می شود. این رستوران دارای موقعیت مناسبی می باشد و در نزدیکی رستوران امکانات تفریحی دریایی، پارک بازی و پارک ساحلی وجود دارد و برای گردشگران و مسافران تور کیش هتل مارینا مهر 96 مناسب است. رستوران حافظیه کیش دارای ظرفیت 100 نفر می باشد.

رستوران حافظیه کیش

رستوران حافظیه کیش


رستوران عمو اکبر کیش

رستوران عمو اکبر یکی از بهترین و معروفترین  رستوران های جزیره کیش می باشد.این رستوران در مجتمع حافظیه کیش واقع می باشد.این رستوران آماده سرو انواع غذاهای دریایی می باشد.اگر می خواهید بهترین قلیه ماهی را تجربه نمایید حتما به رستوران عمو اکبر سری بزنید.این رستوران علاوه بر اینکه غذای دریایی سرو می کند استیک، کباب و شنیسل آن هم بسیار معروف می باشد.با تور کیش هتل مارینا پاییز 96 همراه شوید و در این رستوران لحظات رویایی را کنار عزیزانتان سپری نمایید.

رستوران عمو اکبر کیش


رستوران جمیل کیش

رستوران جمیل کیش یکی از بهترین و معروفترین رستوران های جزیره کیش می باشد و در بین کلبه هور و کشتی یونانی واقع می باشد.در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده سرو می باشد.محیط آرام و غذاهای بسیار با کیفیت سبب شده که گردشگران تور کیش هتل مارینا شهریور 96 زیادی را مورد توجه خود قرار دهد.

رستوران جمیل کیش


رستوران بلک اند وایت کیش

رستوران بلک اند وایت یکی از بهترین و معروفترین فسفودی جزیره کیش می باشد.این رستوران آماده سرو انواع پیتزاها و ساندویچ خوشمزه و لذیذ برای مسافران تور کیش به ارمغان آورده است.این رستوران در در روبروی بازار پانیذ واقع می باشد.با تور کیش هتل مارینا نوروز 97 همراه شوید و در این رستوران بسیار زیبا لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربه کنید.

رستوران بلک اند وایت کیش

 

بهترین رستوران های کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور یکی از بهترین و معروفترین رستوران های جزیره کیش می باشد.ظرفیت این رستوران 100 نفر می باشد.نما و نور پردازی این رستوران در شب بسیار ستودنی است.این رستوران آماده پذیرایی انواع غذاهای بسیار لذیذ و پیش غذاهای بسیار عالی همراه با صدای پیانو می باشد با تور کیش هتل مارینا آذر 96 همراه شوید و لحظات رویایی و خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان بسازید.همچنین این رستوران دارای مدارک معتبر از مراکز مختلف جهان می باشد.

آدرس:میدان امیر کبیر،روبوی دانشگاه کیش

رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش

 


رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید یکی از بهترین و معروفترین رستوران های جزیره کیش می باشد که در منطقه ساحلی واسکله در نمایی دلفین مانند مورد توجه بسیتار از گردشگران تور کیش هتل مارینا آبان 96 قرار گرفته است.مهمانان عزیز می توانند یک شب دل انگیز با هرگونه غذای مورد علاقه همراه با موسیقی زنده را تجربه کنند.همچنین منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد.

رستوران نهنگ سفید کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

 


رستوران آیدین کیش

رستوران آیدین یکی از بهتری و معروفترین رستوران های جزیره کیش می باشد.این رستوران آماده سرو هرگونه غذای ایرانی می باشد.غذاهای این رستوران بسیار با کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مهمانان تور کیش قرار گرفته است.این رستوران تا ب الان توانسته رضایت مشتریان خود را بدست آورد.همچنین این رستوران در نزدیکی بازارچه شقایق واقع شده و مسافران تور کیش هتل مارینا مهر 96 می توانند پس دیدن از این پازارچه در این رستوران بسیار دنج کمی استراح و غذای باب میلشان را نوش جان نمایند.

رستوران آیدین کیش

رستوران آیدین کیش

 

 


رستوران فری دایورز کیش

رستوران فری دایورز یکی از بهترین و معروفترین ساندویچی در جزیره کیش می باشد.این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده است.شما مسافرانتور کیش هتل مارینا پاییز 96 می توانید پس از کمی تفریح در اسکله به این رستوران رفته و ساندویچ مورد علاقه خود را نوش جان نمایید.

رستوران فری دایورز کیش


 

رستوران کوروش کیش

 

رستوران کوروش یکی از بهترین و معروفترین رستوران های جزیره کیش می باشد.این رستوران در سفین واقع می باشد.مسافران تور کیش هتل مارینا نوروز 97 می توانند انواع غذاهای لذیذ و باب میل خود را در این رستوران بسیار شیک و مجلل نوش جان نمایند.این رستوران با وسایل بسیار مجلل و صنعتی تاکنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

رستوران کوروش کیش