تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به 15000 متر مربع در سال 1381 افتتاح شد. این هتل در نزدیکی مراکز خرید مانند پانیذ، بازار هایپر مارکت و بازار مرکز تجاری قرار گرفته است و از این نظر موقعیت خوبی دارد. هم چنین در نزدیکی جاذبه هایی مانند پارک شهر کیش و کارتینگ قرار دارد. هتل در 4 طبقه ساخته شده و دارای 130 اتاق است که شامل اتاق های دو تخته لوکس، دو تخته عادی، سه تخته عادی، سوئیت یک خوابه لوکس، سوئیت یک خوابه جکوزی دار، سوئیت دو خوابه جکوزی دار و آپارتمان ویژه است که برای مهمانان تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار، قفل درب کارتی، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و صندوق امانات است. رستوران های هتل شایگان کیش شامل رستوران شانی، رستوران شانلی، رستوران چشم انداز و رستوران سنتی صبا است هم چنین 4 کافی شاپ و یک چایخانه در هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به اینترنت، استخر، سونا، جکوزی، بدنسازی، اتاق ماساژ، اجاره دوچرخه، فروشگاه، ترانسفر فرودگاه، آرایشگاه آقایان و بانوان و ... است.

 

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره مارینا پارک کیش در سال 1389 با مساحت 10000 متر مربع احداث شد. هتل دارای 750 متر نوار ساحلی اختصاصی و هم چنین پارک اختصاصی است. هتل دارای 190 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، توئین پارک، دبل پارک، توئین دریا، دبل دریا، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه، دولوکس یک خوابه، دولوکس دو خوابه و سوئیت رویال است که برای مهمانان تور لحظه آخری کیش دارای امکانات مینی بار غیر رایگان، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، قفل درب کارتی و اینترنت است. هتل دارای دو رستوران است که رستوران لوتوس واقع در طبقه دوم هتل به صورت آلاکارته و بوفه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را ارائه می دهد و رستوران گل کاغذی واقع در پارک هتل در فضایی زیبا غذاهای خوش طعم را سرو می کند. فاصله هتل مارینا پارک کیش تا جاذبه های گردشگری جزیره مانند پارک دلفینها، باغ پرندگان و مسیر دوچرخه سواری دور تا دور جزیره بسیار کم است. هم چنین هتل فاصله کمی تا مراکز خرید کیش مانند بازارهای پردیس 1 و 2 دارد. از دیگ امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به استخر، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، انواع ماساژها، کافی شاپ، سالن کنفرانس، فروشگاه سوغاتی، آرایشگاه بانوان، پارکینگ رایگان،  زمین تنیس و... اشاره کرد.

 

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل 5 ستاره داریوش کیش در زمیتی به مساحت 121330 متر مربع در شمال شرقی جزیره کیش بنا شده است. معماری هتل بسیار زیبا بوده و الهام گرفته از سبک معماری ایران باستان و تخت جمشید است. هتل دارای سه طبقه و 168 اتاق است که شامل اتاق های یک نفره، دو نفره، سوئیت آتوسا، سوئیت رویال و ویلا های ساحلی هستند که برای مسافران تور لحظه آخری کیش دارای امکانات روم سرویس، مینی بار، تلویزیون، اینترنت، صبحانه و صندوق امانات است. هم چنین می توانید از بین اتاق های رو به دریا و رو به باغ منظره دلخواه خودتان را انتخاب کنید. رستوران های آپادانا و پاسارگاد دو رستوران این هتل هستند که غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را برای مسافران تور لحظه آخری کیش سرو می کنند. هم چنین کافی شاپ هتل واقع در لابی از ساعت 10:30 تا 1:00 بامداد انواع نوشیدن های سرد و گرم و دسر های خوشمزه را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل داریوش کیش برای مهمانان تور لحظه آخری کیش می توان به استخر رو باز، سالن بدنسازی، سالن اسپا، ماساژ، زمین تنیس، بیلیارد، پینگ پنگ، پینت بال، قایق سواری، غواصی، دوچرخه، فضای سبز، ساحل اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، اجاره ماشین بدون راننده، تاکسی سرویس، پارکینگ رایگان، سالن آمفی تئاتر و کنفرانس و... اشاره کرد.

 

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل چهار ستاره توس مشهد در خیابان شیرازى این شهر مقدس واقع شده است. هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و مسافران تور مشهد می توانند با پای پیاده به زیارت بروند. فاصله هتل تا فرودگاه مشهد 155 دقیقه است. هتل به مراکز خرید شهر مانند الماس شرق نیز نزدیک است. هتل توس تقریبا نوساز است و در سال 1388 و در سه طبقه بنا گردید. هتل دارای  84 واحد اقامتى از جمله اتاق دو تخته، اتاق یه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت و آپارتمان است که به مهمانان تور مشهد امکاناتی  نظیر مینی بار، سرویس فرنگی، صبحانه، تهویه مطبوع، اینترنت، تلویزیون، تلفن، حمام با سشوار و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران های هتل شامل رستوران سیب واقع در طبقه دوم با سرویس بوفه، رستوران مجلل با طبخ غذاهای خوش طعم ایرانی و بین المللی و یک رستوران در بام هتل با نمای بارگاه ملکوتی امام هشتم است. از دیگر امکانات هتل توس مشهد می توان به استخر، استخر کودکان، سونا خشک و بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، کافی شاپ 24 ساعته، روم سرویس، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، تاکسی سرویس، خدمات برای معلولین و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل 4 ستاره ایران مشهد در خیابان خسروی نو مشهد قرار دارد و با 5 دقیقه پیاده روی می توان از آن به حرم مطهر رسید. هتل آخرین بار در سال 1394 بازسازی شد تا هرچه بهتر به مهمانان تور مشهد خدمت رسانی کند. هتل در 100 طبقه بنا شده و دارای 132 اتاق و 322 سوئیت است که دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. هتل دارای مجموعه آبی مجهز به جکوزی، سونای خشک و بخار است که مسافران تور مشهد می توانند از این خدمات استفاده کنند.  هم چنین هتل دارای پنج سالن پذیرایی با ظرفیت های متفاوت است که می توانید از آن ها جهت برگزاری مراسم، جشن ها و حتی سمینارهای کاری استفاده کنید. رستوران هتل ایران مشهد واقع در طبقه ی همکف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را ارائه می دهد و کافی شاپ هتل با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته در لابی قرار دارد. از دیگر امکانات هتل می توان به فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، لاندری، روم سرویس و خدمات ترانسفر پولی اشاره کرد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد