تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

دیدنی های آنتالیا

پارک آبی آکوالند آنتالیا

پارک آبی آکوالند از زیباترین مکان های تفریحیتور آنتالیا مرداد 98 است که در منطقه ساحلی کنیالتی آنتالیا واقع شده است. در این پارک سرسره ها و بازی های آبی مختلفی وجود دارد که مسافران تور آنتالیا می توانند در گرمای تابستان با آبتنی و بازی هالی شاد لحظات شاد و مفرهی را تجربه کنند. در این مجموعه برنامه های شاد و زنده و موزیک های زیبایی اجرا می شود. 

 

پارک آبی آکوالند آنتالیا

 


مسجد مراد پاشا آنتالیا

 مسجد مراد پاشا از مساجد عثمانی است که در سال 1570 به دستور مراد پاشا در خارج از محوطه کاخ ها در آنتالیا ساخته شده است. ساخت این مسجد به گونه ای است که یک گنبد بزرگ بر روی یک ده ضلعی واقع شده و بر روی دیواره های داخلی آن کتیبه های زیبایی از خشنویسی وجود دارد که زیبایی خاصی به مسجد داده است. محراب مسجد در کنار ممبر مرمری آن قرار دارد که روزانه گردشگران زیادی در قالب تور آنتالیا از این مسجد تاریخی دیدن می کنند.

 

مسجد مراد پاشا آنتالیا


آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

آسپندوس از شهرهای باستانی استان آنتالیا است که در 7 کیلومتری شمال شرقی سریک و در 40 کیلومتری شرق شهر آنتالیا قرار دارد. آمفی تئاتر آسپندوس، مهمترین سازه این شهر باستانی می باشد که در سال 155 توسط معمار زنون یونانی ساخته شده است. در زمان امپراتوری سلجوقی از این آمفی تئاتر به عنوان کروانسرا استفاده می شده و به طور دوره ای مورد بازسازی قرار میگرفته است تا اینکه در قرن 13 استیج آن به کاخ سلجوق روم تبدیل شد. این آمفی تئاتر با قطر 96 متر، گنجایش 15000 تماشاچی را دارد و علاوه بر اینکه یکیاز جاذبه های تور آنتالیا است تا به امروز به طور منظم تور آنتالیا شهریور 98محل برگزاری کنسرت های مختلف می باشد.

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 


مینی سیتی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا در نزدیکی ورودی پارک ساحلی کنیالتی، در کنار آکواریوم واقع شده و محل نمایش بناها و اماکن مهم و تاریخی ترکیه می باشد. در این محل، 86 مینیاتور، ساخته شده که همه آن ها به اندازه 1/25 سازه اصلی خود می باشند و  بعد از تحقیقات و مطالعات فراوان ایجاد شده اند تا کاملا شبیه قطعه اصلی خود باشند. در ورودی این پارک، یک کتابچه به بازدید کنندگان داده می شود که شامل تمام جرئیات هر بنا است و همچنین می توان یک نسخه صوتی را که به زبان های مختلف روسی، آلمانی، ترکی و انگلیسی است تهیه کرد و از طریق آن با هر یک از این بناها آشنایی یافت.از بناهای معروف آنتالیا که در این پارک موزه به نمایش در آمده دروازه هادریان، مسجد ییولی مناره، آنفی تئاتر آسپندوس، کلیسای سنت نیکولاس و کوه چیمرا می باشد.در این پارک زیبا، محلی برای بازی کودکان و غذا خوردن در نظر گرفته شده که می تواند لحظات خوشی را  برای مسافران تور آنتالیا به ارمغان آورد.مینی سیتی هر روز از ساعت 8 صبح تا 7 بعدازظهر باز است و هزینه ورودی ناچیزی دارد.مسافران تور آنتالیا می توانند با بازدید از این پارک همه بنا ها و مکان های مهم و معروف تور کیش ترکیه را یکجا ببینند.

 

مینی سیتی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا

مینی سیتی آنتالیا

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.