تور دبی

گردشگری

تور دبی

گردشگری

رستوران های ارمنستان

 

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران تور ارمنستان اسفند 94 آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند. 
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳

 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاکیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده تور ارمنستان بهمن 95 محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.


جاذبه های ارمنستان

 

بنای کاسکاد که به هزار پله معروف است در سال 1970 در شمال میدان اپرای ایروان ارمنستان ساخته شده است. این بنا از پله های زیادی تشکیل شده و مرکز شهر را به محله های با ارتفاع بیشتر، متصل می کند. مرحله دوم ساخت این بنا در سال 1990 آغاز شد  و در این مرحله، کاسکاد از یک گذرگاه به مرکز هنر معاصر ارمنستان تبدیل می شود و تا به امروز 70% ساخت این بنا به پایان رسیده است. در سمت راست بنا پله برقی قرار دارد و مسافران تور ارمنستان 95 می توانند به راحتی به بالاترین پله های این بنا بروند. ارتفاع کلی بنا 500 متر و عرص آن 50 متر است و بر ری پلکان آن مجسمه های زیبایی قرار دارد که جلوه ای خاص به بنا داده است. در کنار پله ها، باغچه‌های گل و فواره‌های زیبا قرار دارد و در پایین شیبی که کاسکاد روی آن ساخته شده پارک تامانیان واقع شده است. 

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

بنای کاسکاد ارمنستان

 

 

غار خرس ارمنستان در منطقه وایوتس دزور، در جنوب شرقی ایروان و در نزدیکی کلیسای نوراوانک واقع شده است.  برای رسیدن به این غار باید مسیر باریکی را که از نوراوانک تا غار کشیده شده را 30 دقیقه پیاده طی کرد. این غار ۳/۵ کیلومتر طول و بیش از ۷۰۰ متر عمق دارد و همه غار با مرجان هایی با رنگ‌ها و شکل‌های مختلف پوشیده شده که باعث زیبایی خارق العاده غار شده است. در این غار یک رودخانه و دریاچه زیرزمینی کوچک نیز وجود دارد که فضای غار را رنگارنگ و اسرار آمیز کرده است. مسافران تور ارمنستان بهمن 94 در سفر به ایروان می توانند از این جاذبه توریستی زیبا دیدن کنند.

 

 

غار خرس ایروان ارمنستان

غار خرس ایروان ارمنستان


هتل های استانبول

هتل 4 ستاره گرند هتل دی پرا در چند قدمی خیابان استقلال دارد. این هتل 84 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، مینی بار، تلویزیون، ماهواره، حمام، سشوار و ... می باشد. مهمانان تور استانبول 95 می توانند با هزینه اضافی خدمات ماساژ دریافت کنند و سالن کنفرانس و جلسه تا 70 نفر گنجایش دارد. هتل در 100 متری کلیسای آنتونی و 800 متری برج گالاتا است همچنین فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 14 کیلومتر و تا ایستگاه مترو 200 متر است. 

آدرس: Meşrutiyet Cad No:55 Beyoğlu / Taksim, Beyoglu, 34430 Istanbul, Turkey

امکانات گرند هتل دی پرا استانبول

تراس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور،پارکینگ با هزینه، وای فای رایگان

 

 

گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق گرند هتل دی پرا استانبول

رستوران گرند هتل دی پرا استانبول

اتاق جلسه گرند هتل دی پرا استانبول

 

 

هتل 5 ستاره هتل دی هاوس در منطقه تجاری نیشان تاشی استانبول واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات سیستم تهویه، چای| قهوه ساز، وای فای رایگان و ... هستن. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 20 د قیقه رانندگی و تا تنگه زیبای بسفر و کاخ دلمه باغچه کمتر از 500 متر است.فاصله هتل تا وسایل حمل و نقل عمومی کم است و مسافران تور استانبول اسفند 94 به راحتی می توانند با این وسایل به جاذبه های گردشگری مثل مسجد آبی، بازار بزرگ و ... برسند.

آدرس: Abdi Ipekci Cad. No: 34 Nisantasi, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

امکانات هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

 تراس، باشگاه، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکات، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، اتاق وی آی پی، سوییت ماه عسل، روزنامه، سیستم ایمنی، آسانسور، وای فای رایگان.

 

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

اتاق هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

رستوران هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول

باشگاه هتل دی هاوس نیشان تاشی استانبول


هتل های دبی

 

 هتل آپارتمان 4 ستاره اوکس لیوا هایتس (Oaks Liwa Heights) با آشپزخانه ای مجهز فقط 5 دقیقه رانندگی تا مارینا و باشگاه گلف دبی فاصله دارد. این هتل 168 آپارتمان دارد که مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، ماشین ظرفشویی و ... هستند. مسافران تور دبی اسفند 94 می توانند در رستوران این هتل انواع غذاهای محلی، بین المللی و مخصوص را میل کنند. برای کسانی که قصد دارند غذای خود را در اتاق خود میل کنند نیز روم سرویس فراهم می باشد. فاصله هتل تا شهر رسانه و اینترنتی 1/6 کیلومتر و تا جمیرا 10 دقیقه رانندگی است که در جمیرا مراکز خرید و امکانات تفریحی زیادی وجود دارد .

 آدرس: Cluster W, Al Sarayat Street, Jumeirah Lakes Towers, Jumeirah Lakes Towers, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 استخر سر باز، باغ، تراس، زمین گلف، باشگاه، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سالن زیبایی، خانه داری روزانه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

اتاق هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

باشگاه هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل آپارتمان اوکس لیوا هایتس دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. مهمانان تور دبی 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .

آدرس: Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل ناسیما رویال دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور

 

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

اتاق هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

رستوران هتل ناسیما رویال دبی

هتل ناسیما رویال دبی

 

دیدنی های دبی

تاج عرب دبی

 

 تاج عرب دبی عمارتی است که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگوبرداری شده ولی این بنا چندین برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافران تور دبی تعطیلات زمستان 94می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

 

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

تاج عرب دبی

تاج محل دبی

 

گالری هنری توتال دبی

 

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است که در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنایع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتیک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. یکی از اصلی ترین جاذبه‌های این گالری، حیاط زیبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکیبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنیا احاطه شده است. در تور دبی بهمن 94 از این گالری زیبا دیدن کنید.

 

گالری هنری توتال دبی

گالری هنری توتال دبی